Friday, February 12, 2010

Hypnotic Air at Bucharest


Amour, Imagination, Rêve

M-am dus cu inima strânsă că o să fiu dezamăgit (cum s-a întâmplat alte dăţi), că nu o să regăsesc atmosfera aia care se creează atunci când pun CD-ul. Din fericire, nu numai că nu s-a întâmplat asta, dar, în ciuda locului absolut îngrozitor (e incredibil cât de mizerabilă poate fi Sala Polivalentă) şi al frigului, cei doi francezi de le AIR şi-au făcut imediat drum către mintea mea şi s-au instalat bine acolo hipnotizându-mă pe toată durata concertului.

Am apucat să mă joc un pic şi cu camera foto, care şi-a facut treaba onorabil, zic eu, pentru o compactă. Aşa că puteţi vedea mai jos un slideshow cu imagini din concert (piesa nu e însă din concert). Dacă vreţi să le vedeţi la o calitate ceva mai bună, o puteţi face pe picasa.


Air at Bucharest de pe tare.ro

Later edit: Pentru ca imaginile din clipul încarcat pe tare.ro se văd foarte prost, pun mai jos şi slideshow-ul din picasa, fără muzică, din păcate...

0 comments: