Friday, June 25, 2010

Inspired by Iceland - sau cât de seducătoare poate fi o campanie bună


Ştiţi insula aia prăpădită pe care a înjurat-o toată lumea din cauza erupţiei vulcanului cu nume imposibil de reţinut? E, eu unul (şi alţi câţiva prieteni, se ştiu ei) abia aştept să ajung acolo. E drept, interesul mi l-au stârnit câteva filme islandeze pe care le-am văzut acum un an la TIFF (incă mi-e greu să-mi explic cum o ţară atât de mică poate face atâtea filme bune). Dar lovitura finală mi-a dat-o o campanie peste care am dat azi.



Inspired by Iceland Video from Inspired By Iceland on Vimeo.

E aproape inutil şi jenant să mă mai întreb de ce unora le iese o campanie de promovare în felul astă sau să constat că zeci de mii de spoturi cu Hagi, Nadia şi Land of Choice nu fac cât clipul de mai sus. Iar dacă vreţi bonus, intraţi şi pe site-ul campaniei. Nu uitaţi să vă jucaţi în zona Iceland Live pentru a vedea “natura islandeză” în direct.

Sau să vă mai uitaţi şi la clipurile de mai jos:


Yoko Ono is inspired by Iceland from Inspired By Iceland on Vimeo.



Anders Lund Madsen is inspired by Iceland from Inspired By Iceland on Vimeo.

5 comments:

nicoleta said...

de cand am vazut ca delicatesa Islandei e rechinul putrezit, mor si eu de nerabdare sa o vizitez :)))

George said...

ai o obsesie cu rechinul ala putrezit. de parca jamonul ala pe care il bazaie musca cu anii o fi departe...

nicoleta said...

Hahaha, pai eu o spuneam cu cele mai bune intentii din lume, chiar sunt dornica sa mananc o delicatese care are un puternic miros de urina :D Oricum, japonezii cica lasa crapii sa putrezeasca timp de 4 ani ca sa scoata o portie de funazushi. Rechinul sta ingropat doar cateva saptamani si aerisit cateva luni. Iar jamonul cel putin nu miroase a pipi si e buuuuuun tare, mai ales el jamon iberico de bellota. :D

Anonymous said...

It's all a lie.

VertAnge said...

:)
Eu ma intreb cum au ajuns sa descopere astfel de delicatese