Saturday, January 30, 2010

O Toyota nărăvaşă


Totdeauna am zis, decât o maşină fără personalitate, mai bine deloc. Oi fi având eu o compactă, cu motor de doar un litru, dar e o maşină care numai de lipsă de personalitate nu poate fi acuzată. Şi nu, nu mă refer la faptul că e portocalie, asta e bonus, aşa…

Dacă o maşină obişnuită încetineşte când apeşi frâna şi accelerează când apeşi acceleraţia, Yaris-ul pe care-l conduc, se pare, accelerează când vrea el. Şi din nou nu, nu mă refer la faptul ca apeşi acum pe pedala de acceleraţie şi simţi o creştere a vitezei peste un minut (din cauza motorului mic), ci pur si simplu la faptul că e o maşină care accelerează singură. Că aşa vrea ea. Nu e asta personalitate?!

Dacă nu mă credeţi vedeţi pe Mediafax:

Constructorul auto japonez Toyota a anunţat, vineri, că recheamă până la 1,8 milioane de autovehicule vândute în Europa pentru a remedia probleme la pedala de acceleraţie, după ce săptămâna trecută a luat o măsură similară pentru 2,3 milioane de maşini vândute în Statele Unite.  
Campania de rechemare include opt modele comercializate în Europa, se arată într-un comunicat al Toyota.  
AYGO (produs între februarie 2005 şi august 2009), 
iQ (noiembrie 2008-noiembrie 2009), 
Yaris (noiembrie 2005-septembrie 2009), - aici se încadrează a mea :)
Auris (octombrie 2006-ianuarie 2010), 
Corolla (octombrie 2006-decembrie 2009), 
Verso (februarie 2009-ianuarie 2010), 
Avensis (noiembrie 2008-decembrie 2009) şi 
RAV4 (noiembrie 2005-noiembrie 2009).  
În România nu au fost semnalate până în prezent plângeri referitoare la această problemă sau accidente, potrivit unui comunicat al Toyota Romania. Detaliile acţiunilor de corectare vor fi comunicate direct clienţilor care conduc autovehiculele vizate de rechemare, se mai arată în comunicat. 

Aşa că aştept scrisoarea. Şi când te gândeşti că în ultima vreme eram foarte încântat de cât de nărăvaşă e maşina mea, de cum o zbugheşte când vreau şi când nu vreau... Iar eu o puneam pe seama şoferului, adică a mea, pentru ca aş fi devenit mai abil şi mai experimentat…

0 comments: