Friday, January 12, 2007
40 de minute din viaţa mea pentru Vodafone
Ce faci când ai peste 7 milioane de clienţi? Ti se rupe de ei. Pentru a activa un banal serviciu MMS, cu alte cuvinte pentru a-i oferi încă o posibilitate firmei să-ţi ia bani, eşti nevoit să aştepţi mai mult de o jumătate de oră să te preia un operator al serviciului *222 de la Vodafone.
Activarea nu se poate face automat. Companie mutinaţională – servicii româneşti.
De altfel e de înţeles, la un asemenea profit nu îţi permiţi să mai angajezi câţiva operatori pentru a reduce timpul de aşteptare al clienţilor care ţi-l asigură. De ce ai face-o? Eşti doar în România…
Labels:
comunicatii,
ma enerveaza
1 comments:
hmm cam emo. eu, de fiecare data cand imi (re)introduc cartela intr-un telefon primesc mesaj cu setarile de internet, mms etc. si nu am facut nimic special
Post a Comment